Dadluş mu dadluş: Crayon Pop - Ellin

11 Haziran 2014 Çarşamba


Şimdi gençler şöyle ki benim şu an MBLAQ yazısının yazıyor olmam lazımdı fakat bir türlü yazıya giriş yapamadım. Ve dedim ki kendi kendime ''Ezgicim bu gidişle kafayı yiyeceksin. Kendini rahatlatmak için şöyle acıcık bir şeyler karalayıver bari.''. Karalama konum olarak da Crayon Pop grubundan Ellin'i belirledim. Crayon Pop ile ''Bar Bar Bar'' ve ''Bing Bing'' hariç herhangi bir alakam olmasa da şu kızı acayip seviyorum. O kadar içten ve samimi geliyor ki bana. Bu arada kendisini ''All The K-pop'' programında tanımıştım, Youtube amcanın zoruyla. İvet Youtube'un zoruyla. Çünkü izlediğim her videonun yanında o programı öneri olarak gösteriyordu ve bendeniz de merakımdan açıp izledim vee Ellin'i acayip sevdim. Öyle böyle değil. Şu K-pop aleminde Spica'daki canım ciğerim birtanecik üyelerimden sonra en sevdiğim kız oldu sanırsam kendisi.

İyi de ben bu kızı niye bu kadar çok sevdim?
Öncelikle kızın herhangi bir yapmacıklığı ya da kendini beğenmişliği yok. Sonracığıma... Önce giflerle anlatayım sonra videolarla daha iyi açıklarım efenim.















Tatlışım benim ya ^.^ Tabi kız orada 50 dese kızın üzerine çullancak bütün Kore ''Ohaaa şişkoya bağğğkkk'' diye. Bu kızcağıza olduğundan daha az söyletenler utansın. İnsafsızlar, namıssızlar.










































Açıkçası şu programda kıza davranış şekli yüzünden N'e de gıcık olmuştum. Şimdi yalan yok.

















Üzülme bebikim sen, ben Seung Ho'yla yapacam seni. Bak o en azından doğru düzgün davrandı sana değil mi aşkısı?





































Buradan Ellin'e bir Mustafa Topaloğlu şarkısı armağan ediyorum: Gerizekalı Sevgilim Benim




Tipini ısırırım kızım senin!                 ^.^




Şu tepkiyi neye verdiğini merak eden varsa eğer içinizde hemen söylüyorum: Sunucu Ellin'in lisede çekilmiş bir fotoğrafını bulduklarını söylüyor. 
(O kadar mı kötüydü be bebikim? :(  )







O elinde tuttuğun şey ne bilmiyorum ama iğrenç görünüyor be Ellin'im, cınısı. Gel ben seni burada böreklerle, çöreklerle, keklerle besliyim bak ette alırım sana, ama o şey ne be aşkısı?  :'(










Şimdi siz haklı olarak bu kız hep böyle gerizekalı mı diyorsunuz tabi. Bıyrın efenim:





















Şimdi şu tipe çirkin dersek çarpılırız. O konuda bir anlaşalım.


























































Hadi bu faslı da burada bitirdim. Yine iyisiniz valla. Asdfghj.

Bir de yutupta denk geldiğim ve Ellin aşkımı katlandırarak arttıran videoları paylaşacağım sizlerle.













Son olarak bir şey söyleyip bitireceğim bu yazıyı. Belki A+ 'lar bana kızacaklar fakat ben Seung Ho ve Ellin'i acayip yakıştırıyorum. Öyle böyle değil. Bir aradalarken çok tatlı geliyorlar bana. Bıyrın efenim video ve gif. Ehehehehe. :):):):):)):):):):):):):)):):))))

















Olum yerim lan ben bunları ^.^



Ya ben bunları yazdım iyi güzel hoş da... Bu kız kimdir necidir, bunları unuttum. Bıyrın efem:

Gerçek Adı: Kim Min Young
Sahne adı: Ellin
Doğum tarihi: 2 Nisan 1990
Gruptaki poziyonu: Yardımcı Dansçı, Vokalist
Boyu: 165 cm
Kilosu: 44 kg


Şu yazı var ya şu yazı: Sırf kendi can sıkıntımdan kurtulmak için oluşturduğum bir şeydir kendisi. Peki kurtulabildim mi? Az biraz, evet.

Umarım MBLAQ yazısının girişini bir an önce yapabilirim ve bir an önce yayınlarım o yazıyı da. 
MBLAQ yazısında görüşmek dileğiylen. Hadin kalın sağlıcakla.



-Ezgi

6 yorum:

  1. Ayyy yerim ben bunu çok tatlı ya <3 Ayrıca sarı saçı her koreliye yakıştırmam ama Elline çok yakışmış ^^ Bir sonraki yazıyı iple çekiyorum. Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeettt Ellin çok dadlış bir insan ^.^
      Valla ben de bir sonraki yazıyı bitireceğim günü iple çekiyorum Özücüm :(
      Ben tişikkir ederim yorum yaptığın içiinnn :) -Ezgi

      Sil
    2. EXO yazısı mı? Bide BTS hakkında yazıcak mısın? Yazıcaksan öne alabilirmisin rica etsem? :) Yazı güzel atıcam tabi :)

      Sil
    3. Yok cınısı ya. EXO'yu Diloyla beraber yazmayı planladığımız içün önce Dilonun geri gelmesi lazım. MBLAQ'i yazıyordum bilgisayarım Hakkın rahmetine kavuşana kadar :( Onu tamamlamaya çalışacağım.
      BTS hakkında yazmak benim planlarım arasında yok ama Dilo'ya sormak lazım tabii bir de.

      Sil
    4. Yeni yazı ne zaman gelir acaba? BTS hakkında yazarsanız çok mutlu olurum :) Bi de dilo ne zaman geliyo acep?

      Sil
    5. Oha yorumu yeni gördüm o.O :(
      Yeni yazı bir hafta içinde gelir herhalde artık Özücüm biraz fazla sürdü ama... :(
      Dilo geldi şu an İzmir'de o da en yakın zamanda EXO yazısına başlayacak :) -Ezgi

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS