The King's Wrath/The Fatal Encounter (Tanıtım)

3 Mayıs 2014 Cumartesi



Film: The King's Wrath (tam adı) /The Fatal Encounter (İngilizce adı)
Adı: Yeokrin
Hangul (Kore alfabesi) ile: 역린
Yönetmen: Lee Jae Kyu
Senarist: Choi Sung Hyun
Yapımcı: Lee Yong Nam, Choe Nak Kwon
Görüntü yönetmeni: Go Nak Sun
Çıkış Tarihi: 30 Nisan 2014
Süre: 135 dakika
Dağıtıcı: Lotte Entertainment
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

(Kaynak: asianwiki.com)

Not: Çekimler 10 Eylül 2013'te başladı.


Konusu: Kral Jeongjo, kraliyet gücünü iki ayrı grubun (Noron ve Soron) çatışmasından korumaya çalışır.

KARAKTERLER/OYUNCULAR

  • Kral Jeongjo (Hyun Bin)

Kral Jeongjo, çok sevgili Vikipedi amcamızın dediğine göre, Joseon Hanedanlığı'nın 22. hükümdarıdır ve Kral Sejong ile beraber en başarılı, ilerigörüşlü hükümdar olarak kabul edilmektedir. Filmde ise tarihi yapımların olmazsa olmazı entrikacı, dibine kadar kötü karakterlerle mücadele ediyor.

Abuğğğğğğ. Hyun Bin'deki değişimi görünce gözlerime inanamadım resmen. Askerden döndükten sonra saç sakal birbirine girmiş, bir şeyler olmuş adama. Bir de askerde dağa daşa tırmana tırmana, halatlara asıla asıla bir kas yapmış ki sormayın! Hyun Bin'in önceden de bir karizması vardı tabi ki (Bayağı vardı hem de. Karizmanın babalarındandır kendisi.) ama bu filmdeki tipine bir baktım, sonra bir daha baktım, yetmedi bir daha baktım! Ekrana Nuri Alço bakışları fırlattım! Hyun Bin gitmiş, "Yarabbi şükür!" gelmiş. 

Allah sevdiğine bağışlasın. Sevenine de bağışlayabilir. Mesela bana. Ama aramızdaki yaş farkı beni üzüyor be. Yine de "İstersen dağlağğarr dağlağğrrr, yerinden oynarrr oynarrr." (Ossun ben onu Han Ji Min ile yapacağım. En azından yabancıya gitmez.)

Not: Bu film, Hyun Bin'in askerden döndükten sonra rol alacağı ilk yapım ve aynı zamanda ilk tarihi filmi.

  • Suikastçı Kab Soo (Jung Jae Young)

Cahilliğin gözü kör olsun işte; tanımıyorum bu amcayı. Yine de Han Ji Min ile birlikte The Plan Man (+) adlı romantik -  komedide rol aldığını biliyorum. Fragmandan gördüğüm kadarıyla oyunculuğu güzel. (Fragmandan bile neler çıkarıyorum. Bak bak!) Birkaç fotoğrafına bakarak yine söyleyebilirim ki bu amca da oldukça karizmatik aslında, siz öyle durduğuna bakmayın.

  • Suikastçı Eul Soo (Cho Jung Seok)


Bir insan bu kadar mı bilmez?! Evet, yine tanımadığım oyunculardan biri. Bu nedenle sizi asianwiki'ye yönlendirmekten başka çarem yok. Bıyırın. (The King 2 Hearts gibi adını sıkça duyduğum ama henüz izleyemediğim bir dizide oynamış kendisi.)

  • Kraliçe Jungsoon (Han Ji Min)


Bilen bilir, Han Ji Min'i havada, karada, denizde, uzayda, koşulsuz şartsız, kendi ablam gibi severim. En birinci sevdiğim Koreli kadın oyuncudur. Oyunculuğunu da, o mütevazı karakterini de seviyorum. Seviyorum arkadaş! Yok böyle bir sempatiklik. Bu ablamızı izlemek isteyenler -ki şiddetle tavsiye ediyorum- Capital Scandal, Cain and Abel, Padam Padam, Yi San ve Rooftop Prince'i izleyebilirler. An itibariyle The Plan Man ve The King's Wrath'da salınmaktadır.

Dedim çok sevimli, çok gözel. Fakkkkaattt bu filmde kralın şeytanların şeytanı, entrikacı büyükannesi rolünde. 

İlk soru: Bu kadın nasıl böylesine kötü bir karakteri canlandırabilir? Bu sevimlilikle nasıl, nasıl nasıl?
Cevap: Yetenek meselesi kardeşim. (Zaten hep bebek suratlı, sevimli insanların kötü karakterleri oynamasını korkunç bulmuşumdur. Çünkü öyle insanlara bu roller inanılmaz yakışıyor. Şimdi şöyle mesela: 5 yaşındaki sevimli bir kız çocuğunun psikopat bir katil olduğunu düşünün. İşte öyle bir korkunçluk.)

İkinci soru: Ne ananesiii ne babannesiii beğ? Bu kadın 90 yaşında mı?
Cevap: Ehem. Hayır, 31 yaşında. Ve yapmışlar, olmuş. Ben de bir şey bilmiyorum, bana öyle bakmayın. (Belki de önceki kral çok karı kız düşkünüydü ve 20'lik kızlara falan sarkıyordu hep. Dedikodusunu yapmak gibi olmasın da tabi...) O değil de eskiden bu yaş farkı meselesi krallık için "aman tırt" konulardanmış. On, yirmi yaş küçüğüyle evlenen krallar var. Hepsi siyasi amaçlarla tabi ki. 

Not1: Bazı ergen So Ji Sub fanları aralarındaki aşk dedikodularından dolayı ablacığımdan haz etmiyorlar, komik hakikaten. (Çok komikmiş. -_-) 

Not2: Bu ablaya laf atanı iki dakikada düz ederim. (Yazalım bunu bir kenara, güzel laf. Sonra tekrar kullanırız.)

  • Gwang Bae (Cho Jae Hyun)


Bu amcaya (Evet, dede değil, amca.) bir makyaj yapıyorlar var yaa... Şuraya bir "öncesi", bir "sonrası" fotoğrafı koymak lazım fakat uğraşamam, üşeniyorum. :I

Amcanın orijinali: 


  • Hong Kook Young (Park Sung Woong)


Eminim o da çok iyi bir insandır ama ben tanımıyorum yine. :D

  • Kral Jeongjo'nun Annesi (Kim Sung Ryeong)


Kendisini The Heirs'den bilenler, tanıyanlar, izleyenler, sevenler, baylar ve bayanlar, merdivenden kayanlar, oooo pitii pitiii.... vardır.

Kadın 47 yaşında ama bak hiç gösteriyor mu? Alnında bir çizik bile yok. Abi bu Koreli ünlüler yaşlanmıyor mu? Yaşlanın kardeşim. Hepiniz mi botoks yaptırıyorsunuz? Yeter be. Hayır, kıskandığımdan değil tabi ki. Ne alakası var? 

  • Wol Hye (Jung Eun Chae)


Filmde birilerinin ilk aşkı ama kimin bilmiyorum. (Kralın ya da suikastçılardan birinin ilk aşkı olabilir.)


Tekerleme değil, diğer oyuncular:



İlk fragman




İkinci fragman




FİLMDEN BİRKAÇ KARE











KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLERİ




Bu videonun 2:05'inci dakikasından itibaren daha önce bahsettiğim amcanın nasıl dede olduğunu görebilirsiniz.




İngilizce anlıyorsanız bu videoyu altyazılı izleyebilirsiniz arkideşler.

 Filmin Basın Konferansı





Film 30 Nisan'da vizyona girdi diye biliyorum. Ayrıca 23 Mayıs günü de Kuzey Amerika'da vizyona girecek. Hatta şu an tanıtım kampanyalarıyla bile The Amazing Spider Man 2 filmiyle kapışıyor. Duyduğuma göre onu sollamış. (Helal koçlarıma!)

Ah bir de Türkiye'de gösterime girseydi ne olurdu? Ama çok zor maalesef. :( Film çıkacak da İngilizce'ye çevrilecek de sonra bir de Türkçe'ye çevrilecek, ben de izleyeceğim. İsyanım var!

Not: Allah'ın işine bakın ki 23 Mayıs benim doğum günüm. Ama izleyemiyorum. -_- (Depresyona gireceğim be. Hof.) 


Filmi izleyebilirsek (Allah bilir ne zaman izleriz) şuraya bir de film hakkındaki görüşlerimi yazmayı planlıyorum. Üşengeçlik yapmazsam yazarım da aslında. Neyse, hayırlısı.



-Dilek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS