Shut Up! Flower Boy Band

4 Mart 2014 Salı



Yapım Yılı: 2012
Tür: Dram/Romantik/Gençlik
Bölüm Sayısı: 16


Büyük bir hevesle başladığım dizidir. Amma fakat lakin benim beklentilerimi çok da karşılayamadı. Evet, diğer Kore dramalarına göre kesinlikle daha gerçekçiydi ancak durgundu. İzledikçe izleyesim gelmedi. Tabi ki size izlemeyin demiyorum(mesela ben diziyi taşlamama rağmen tamamını izledim), sadece çok büyük beklentileriniz olmasın arkadaşlar.

Konusuna gelirsek; liseli bir erkek müzik grubunun(Eye Candy) arkadaşlıkları ve aşkları anlatılıyor. Bu arkadaşlar yeri geliyor kavga ediyor, yeri geliyor barışıp sahnede fırtınalar estiriyorlar. Çok çalkantılı bir ilişkileri var. Ayrıca başları da beladan kurtulmuyor bir türlü. "Atarlı sokağın giderli liselileri" diyebiliriz sanırım.

Grup üyeleri:

  • Joo Byeong Hee (Lee Min Ki)

Eski lider olur kendileri. - DİKKAT! SPOILER DALGASI ÇARPABİLİR - Uyarımı yaptığıma göre artık devam edebilirim. Ehem ehem... Eski lider didim? Peki niye didim? Bi' sor niye didim? Sor, sor! İkinci bölümün sonunda hain bir kamyonun kendisine çarpması sonucu ölüyor çünkü bu yavrucak. Dizinin en kıyak karakterini harcadılar be! Hoppa hareketleri, dağınık saçları, küpeleri, hatta göz makyajına kadar neyi varsa sevmiştim(Seni sevmeyen ölsüğğğn. Ölsün! dırım dırırım). Sadece iki bölümde gördüm ama dizi bittiğinde halen favori karakterimdi. (Sevdim seni bir kere, başkasını sevememmm. Deli diyorla bana, desinler değişemem. Resimler değişemez. Yessin onu ninesi, yessin onu babasııı!)

Byeong-hee karakteri, kesinlikle diziye renk katıyordu. O ölünce dedim "Ya bırak! Daha da izlemem ben bu diziyi!" ama merakıma yenik düştüm tabi ki. 

  • Kwon Ji Hyuk (Sung Joon)

Kaçık liderimiz ölünce yerini bu arkadaşa bıraktı. Ji-hyuk, yeni lider oldu. İyiydi, hoştu fakat liderlik görevini pek yapamadı başlarda. Alışamadı sanırım. Ama dizinin sonunda kendini -bana- kanıtladı. 

Byeong-hee, en yakın arkadaşıydı. Bunlar çocukken tanışıp birlikte çalıp söylemeye başlamışlar. Oradan "topla gel" yapmış olacaklar ki sonradan diğerlerini de aralarına alarak Eye Candy'i oluşturmuşlar.

Bir de Sung Joon'un oyunculuğuna değinmek istiyorum. Hayranları kızmasın ama odun gibi oynadı be abi. Mimiklerini daha iyi kullanabilirdi. :/

  • Lee Myung Soo (L->İnfinite)

Sık sık "Senin baban şekerci mi?" sorusuna maruz bıraktığım çıcık olur kendileri. O kaş, o göz... Yarabbi şükür! :D Sadece uykusunda gülen(artık ne rüyalar görüyorsa) bir arkadaş. Önceleri Ji-hyuk ile çok yakın arkadaşlarmış ama sonra Ji-hyuk, Byeong-hee ile tanışmış ve onunla gitar çalmaya başlamış. Gitar çalmayı bilmeyen Hyun-soo da bu durumu görmüş ve hırs yapıp gitarda ustalaşmış. Hatta Byeong-hee'nin, arkadaşını ondan  çaldığını düşünmekte.

Kim Ye Rim "Aşkta gurur olmaz." deyip Hyung-soo'nun yakasına yapışmıştı. Çocuk git diyor, o gitmiyor. (Gitsene kızım. -_-)

  • Jang Do İl (Lee Hyun Jae) 

Baterist. Sakin, efendi bir insandır. Kavgayı gürültüyü sevmez ama dövüşten de kaçmaz. Amma hayat zalım! Sevdiği kız grubun lideri Ji-hyuk'a abayı yakmıştır. Hal böyle olunca o da kıza açılamaz bir türlü. Aynı zamanda grubun en gizemli üyesidir.

İlk bakışta Koreli izlenimi vermiyor Lee Hyun Jae. Ben ilk gördüğümde bi' baktım. Sonra bir daha baktım. Olmadı yine baktım ve en sonunda "Lan bu Koreli mi ki?" dedim. Öyleymiş ama melez olduğuna şüphe yok.

Not: Bateri çalarken de çok havalı sıpa. :7

Bi' not daha: Saçlarını çok kıskanıyom be. :(

  • Kim Ha Jin (Yoo Min Kyu)

Karı kız düşkünü azıcık. Daha kibar söylemek gerekirse; çapkın. Bayağı hem de. Müziğe başlama sebebi de kadınları etkilemek. Peki kadınları etkileyebiliyor mu? E tabi, altı kız kardeşin arasında büyüyünce insan kadınların huyunu suyunu öğrenir. :D

Dizinin başlarında sarışın ve kıvırcıktı, sonradan saçlarını siyaha boyadılar. Sarı daha iyiydi ama siyah da yakışmıştı bence. 

  • Seo Kyung Jong (Kim Min Seok)

Grubun sevimli bıdığı. Ha-jin'in kankası. Arada sırada Ha-jin ile "karı-koca kavgası" yaparlar. :D

  • Im Su Ah (Jo Boa)

Byeong-hee'nin ilham perisi. O öldükten sonra Ji-hyuk'un göynü bu hanım kızımıza kayar lakin arkadaşlarından saklamak zorundadır. Çünkü ölen arkadaşının ilham perisine aşık olduğunu söylerse diğer grup üyelerinin bunu hoş karşılamayacağını düşünür. 

Kızın babası iflas eder ve bazı suçlardan dolayı hapse girer. Kız da o lüks apartman dairesinden çıkıp -tesadüfe bakın- Ji-hyuk'un evinin karşısındaki apartmana taşınır. (Hayır, biz de fakiriz. Bizim niye öyle komşularımız yok? Hiç. -_-) Ji-hyuk ile ilişkisinin gelişmesinin yegane nedeni budur.

Ya şimdi evet, sevimli kız ama şimdiye kadar her "esas kız"ı seven ben, bu kızı sevemedim. Olmadı yani. 

  • Yoo Seung Hoon (Jung Eui Chul)

Hemen hemen her Kore dizisinde gördüğümüz, çok sevip de karşılığını alamayan zavallı çocuk. (Zavallı ama para onda.) Su-ah'ı çocukluğundan beri seviyor ama Su-ah onu sadece yakın arkadaşı olarak görüyor. Seung-hoon "Neden beni sevmiyorsun? Neden ben değil?" diye kafasını patlatırken anlıyor ki Su-ah, Ji-hyuk'tan hoşlanıyor. Zaten Eye Candy ile okulun ilk gününden beri anlaşamayan Seung-hoon'un öfkesi kat kat artıyor ve bir nevi intikam almak için Eye Candy'nin her işine köstek oluyor. (Köstek oluyor dedim ama çok da bir şey yaptığı yok aslında.)

"Bazen iyi, bazen kötü" insan kategorisine aldım onu.

Ha bir de Strawberry Fields adlı grubun lideri. Eye Candy ile olan anlaşmazlıkları da buradan geliyor. 

Çukur not: Gruplarına Strawberry Fields ismini koyarkan The Beatles'ın şarkısından mı yola çıkmışlar merak etmişimdir.



-SEÇMELER-






Ne de güzel gülüyon Allahsız. :>




Çatlak falan ama seviyorum. ^^















Belki de dizinin en güzel kısmı; şarkıları. 

  1. Sung Joon(Eye Candy) - Jaywalking
  2. Sung Joon(Eye Candy) - Wake Up
  3. Sung Joon - Today
  4. Myung Soo & Kim yerim - Love U Like U
  5. Lee Min Ki(Eye Candy) - Not in love








-Dilek


12 yorum:

  1. Başlamak istediğim ama bir türlü vakit bulamadığım dizlerin listesinde olan bi dizi :D Ama inşallah yaz tatilinde başlayacağım.Yazıların çok güzel bu arada okuması çok eğlenceli :) (parantez içindeki yazılar beni benden alıyo zaten :D) yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. ^^ Parantez içindekileri size özel yazıyorum. :D Başla valla ya, fena değil aslında. Yazılarımı yazarken cazgırlığım tutuyor olacak ki ağır eleştiriler yapabiliyorum. Orhan Gencebay der ki: "Hatasız kul olmaz. Hatamla sev beni." :D Ve rica ederim. Yakınlarda Emergency Couple yazımı yayınlayacağım. Tekrar bekleriz efenim. Kendi eviniz gibi ne zaman isterseniz buyurun gelin. ^^

      Sil
    2. Hep buradayım merak etme yeni yazıları dört gözle bekliyorum :)

      Sil
    3. Bu arada yeni yazı ne zaman gelicek ^^

      Sil
    4. Çok az kaldı. Aslında bitirebilirsem bugün yayınlayacağım. ^^

      Sil
    5. Dört gözle bekliyorum ^^

      Sil
    6. Sonunda yayınlayabildim. ^^

      Sil
    7. Gördüm ^^

      Sil
  2. Allahım bu L neden bu kadar yakışıklı ?!
    Onunla ilgili herşeyi izlemeye okumaya başladım.
    Mesela "Shut up! Flower Boy Band" bu dizinin konusu güzel. Ben böyle şeyleri severim. Ama sevdiğim bir karakter olmasaydı izleme zahmetine girmezdim.
    Allahım bazen acaba ben bu L ye aşık falan mı oldum diye soruyorum kendime.
    Ama ALLAH nazardan korusun. Çok yakışıklısın bu kadar yakışıklı olma yaa of.

    Bu arada bunu söylemek zorundayım!
    Aşkım hem sesin güzel hem de tipin güzel. Böyle devam et. Ve hep gülümse çünkü gülümseyince gamzelerin çok daha net görünüyor. Fotoğraflar da daha çok gülmeye çalış. Gamzelerinin çok belli olduğu bir fotoğraf bulmak için 1-2 saat oyalaniyorum yaa. Seni "The Day After We Broke Up" dizisin de tanıdım. Ve altyazılı bulamadığım için ingilizce altyazili izledim.. dedim ALLAHIM o ne öyle ?!? Neyse bu arada o son dizinDi. Ayrıca başrol olarak oynadığın da ilk diziydi mutlaka izleyin. Çok duygusal ve muhteşem bir diziydi. En iyi kore dizisiydi
    SENİ SEVİYORUM AŞKIMMM ������������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatımda izlediğim en kötü kore dizisi the day after broke up. L var güzeldir dedim ama fazla kötüydü ve başrol kızın oyunculuk denen şeyden haberi yoktu sanırım her şeyi o mahvetti.

      Sil
  3. Adı "Lee Myungsoo" değil "Kim Myungsoo". Yani soyadı Lee değil Kim olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "L" zaten soyadı degil canım takma adı sahne adı gibi düşün.Biz de biliyoruz soyadının "Kim" olduğunu.

      Sil

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS